MovingStones is a brand consulting & marketing company that composed of immersive directors. Our immersive tendency offers a unique perspective that goes one step further in the diversified market trend. Based on this perspective, we aim to create new momentum for the brand through discriminating brand experience and influential marketing campaigns.

Lee Dongseok launched numerous IMC campaigns at an advertising agency and won many advertising awards. In HS Ad, he experienced successful campaigns for various brands such as LG Group Brand, Baemin and Korean Air. Afterwards, he became the head of Plus X IMC division and founded MovingStones in 2021.

Lee Dongwoo has experienced numerous projects in the branding category and has won many international design awards. He led various and in-depth brand experience projects at Naver, PlusX and then experienced IP Biz that encompassed store experience, merchandise, character licenses at Line Plus, Line Friends and Naver Clova. He joined MovingStones in 2022 after serving as CEO of Plus X in 2020.

무빙스톤즈는 몰입적 성향을 가진 디렉터들로 구성된 브랜드 컨설팅 & 마케팅 컴퍼니 입니다. 우리의 몰입적 성향은 다각화된 마켓 트렌드 속에서 한걸음 더 들어간 남다른 관점을 제시합니다. 이러한 관점을 기반으로 변별력 있는 브랜드 경험과 파급력 있는 마케팅 캠페인을 통해 브랜드의 새로운 모멘텀을 만드는것을 목표로 합니다.

이동석은 광고대행사에서 수많은 IMC 캠페인을 런칭하였고 다수의 광고 어워드를 수상하였습니다. HS애드에서 LG그룹 브랜드를 비롯 배달의 민족과 대한항공같은 다양한 브랜드의 성공 캠페인을 경험하였고, 이후 플러스엑스 IMC 부문장을 거쳐 2021년 무빙스톤즈를 창업하였습니다.

이동우는 브랜딩 부문에 관한 수많은 프로젝트를 경험하였고 다수의 국제 디자인 어워드를 수상하였습니다. 네이버와 플러스엑스에서 다양하고 심도있는 브랜드 경험 프로젝트를 이끌었고 이후 라인플러스, 라인프렌즈, 네이버클로바에서 스토어 경험, 머천다이즈, 캐릭터 라이센스를 망라한 IP Biz를 경험하였습니다, 2020년 플러스엑스 대표이사를 거쳐 2022년 무빙스톤즈에 합류하였습니다.
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